فاران تابش

فاران تابش تولید کننده محصولات گرمایش تابشی

فاران تابش

فاران تابش تولید کننده محصولات گرمایش تابشی

فاران تابش تولید کننده محصولات گرمایش تابشی
برای مشاهده محصولات بیشتر و دیدن پروژه های اجرا شده به وبسایت مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گرمایش تابشی چیست و چرا اسم آن را گرمایش تابشی قرارداده اند؟

در سالهای گذشته تقریبا اگر بخواهیم برگردیم تقریبا به 10 سال گذشته شما وقتی میخواستید قضایی میل کنید میرفتید و رستوران ها و فست فود هایی را پیدا میکردین که فضای داخلی مناسب

و گرمی داشته باشه و اولین انتخاب برای جاتون هم کنار بخاری و یا دور از درب ورود و خروج بوده که پس از هربار باز و بسته شدن باد سرد به شما نخوره.

در روزهای سرد تمامی مشاغل که خدمات و فضای نشستن آنها در فضای باز بود و یا روف گاردن داشتن به صورت شدیدی با کمبود مشتری مواجه میشدند، زیرا دیگر مشتری ها قادر نبودند تا در هوای سرد بنشیندد تا قضای، آبمیوه و یا بستنی خود را در این فضا بخورند، به همین دلیل ای کسب و کارها با مشگل بسیار جدی مواجه شده بودند و باید راه حلی پیدا میکردند.

در این میان متخصصین و مهندسین ما به فکر گرمایش تابشی افتادند تا بتوانند برای فضاهای بسیار سرد خارج از محیط های بسته نیز، محیطی بسیار گرم و لذت بخش ایجاد بکنند. از این رو سیستم های گرمایش تابشی پدیدار شد و در هوای سرد بیرون گرمایش لذت بخشی را برا افرادی که اطراف و زیر این سیستم نشسته بودند ایجاد میکرد.

حال با حل این بخش از گرما برای فضاهای خارجی طولی نکشید که مشتریانی که دوست داشتند برای خوردن یک غذا و یا آبمیوه در کنار خانواده و یا دوستان را در بیرون بگذرانند، اکثریت آنها محیط های باز و مجهز بودن به گرمایش تابشی را انتخاب میکردند.

این سیستم توسط یک ژنراتور که توضیحات ساخت آن در مقالات بعدی درج میگردد با یک لوله بلند در جلوی مغازه ها نصب میگردد و وقتی شما در سردترین روزهای سال هم در کنار و یا زیر آنها قرار بگیرید تحت هیچ شرایطی احساس سرما نخواهید کرد و گرمای مطلوبی را از این سیستم گرمایشی دریافت خواهید کرد.

طولی نکشید که تمامی کافه ها و فضاهایی که افراد دوست داشتن برای گپ و گفتگو و قرارهای کاری به آنجا مراجعه کنند خودشان را به سرعت به این سیستم مجهز کردن که افراد ساعت ها در کنار این سیستم با آرامش و با حس خوب به قرار خود میرسیدند.

 

برای ادامه مطلب سیستم گرمایش تابشی به وبسایت ما مراجعه کنید

گرمایش تابشی

 

  • ۹۸/۱۲/۰۶
  • فاران تابش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی